DSC00795

G E Z O N D   A A N   H E T   W E R K

Hoe blijven jij en je collega’s vitaal en werken jullie samen aan een gezonde (onderwijs)organisatiecultuur? Voor gezond werken is een gezonde organisatiecultuur onontbeerlijk. Maar wat is dat eigenlijk? Wat is kenmerkend voor de manier waarop jullie met elkaar omgaan? En met jullie omgeving? En vooral hoe zouden jullie het willen hebben?

In de leerreis geven wij je de sleutels in handen om als individu, team en onderwijsorganisatie te werken aan een gezonde organisatiecultuur. We helpen je om inzicht te krijgen in de uitgangspositie van jou en jouw collega’s. En we ondersteunen door de organisatiecultuur in beeld te brengen. Om de cultuur weer gezond te krijgen, doen wij suggesties voor interventies.

Welke tools zijn er om de gezondheid van het personeel te meten en te  bevorderen?

⬇︎

Ik wil de gezondheid van mijn personeel bevorderen door preventie.

⬇︎

KIEM VITAAL PMO PORTAL

Persoonlijk portal voor de medewerker

Maatwerk PMO aanbod

Aantrekkelijke arrangementen (optioneel)

Advies voor verbetering gezondheid personeel

Inzicht in verbeterpotentieël van het team

Hoe krijgen mijn mensen handvatten die hen helpen zich vitaler te voelen?

⬇︎

Ik wil handvatten voor effectief werkgedrag en ondersteunende competenties ontwikkelen.

⬇︎

KIEM VITALENT

Stress beheersing door talentmanagement

Inzicht in sterkten en zwakten via TMA

Blendedworkshops gericht op vaardigheden in de praktijk

Toegang tot New Heroes leerplatform

 

Hoe kan ik de herhalende patronen herkennen in onze cultuur en deze doorbreken?

⬇︎

Ik wil mijn organisatiecultuur versterken en vertalen naar collegiaal gedrag.

⬇︎

CULTUUR PROGRAMMA

Maatwerk traject gericht op het cultuurvraagstuk

Diagnose onderzoek cultuurkenmerken team

Interventie advies

Workshop met teamterugkoppeling
.
.

.

Hoe bied ik iemand weer een toekomst als die niet in onze organisatie ligt?

⬇︎

Ik wil mijn verzuimkosten verlagen en medewerkers een toekomst bieden.

⬇︎

VERZUIMBEGELEIDING

Begeleiding medewerkers in 2e spoor traject

Werk naar werk begeleiding
.
.
.
.
.
.
.